De ce sa ma inregistrez?
Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:
-poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
-poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;
Cum ma inregistrez?
In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Inregistrare” si completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Inregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare.
Ce se intampla cu datele mele personale?
Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.
Cum comand?
Prin intermediul www.smartequip.ro poti comanda online, cu plata ramburs sau OP, produsele pe care le doresti, fara a te mai deplasa la un magazin fizic. Astfel economisesti timp si bani. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.
Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu din partea de sus a paginii, langa butonul de logare. Acolo poti:
-modifica cantitatea fiecarui produs comandat;
-vizualiza costul produselor alese;
-scoate un produs din cos (completand in casuta cu numarul de bucati dorite „0” sau apasand pe butonul rosu „sterge”).
In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Vezi cos”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).
Pot comanda si prin telefon?
Da, se poate. Numarul de telefon la care ne poti contacta este 0738681087, de luni pana vineri, intre orele 8 00– 18 00
Cum se procedeaza cu comenzile?
Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi o zi lucratoare de la primirea comenzii in cazul unora dintre produse sau o perioada superioara de timp in cazul altora.
Acestea sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul preluarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii. In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sarbatorilor legale.
Care este valoarea minima pentru care pot comanda?
Nu exista o valoare minima a comenzii, in schimb SMART TECHEQUIP S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.
Daca pretul afisat este diferit de pretul real?
Preturile produselor de pe www.smartequip.ro sunt exprimate in lei, includ TVA si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.
Cum platesc si cum se face livrarea?
Pentru produsele achizitionate pe www.smartequip.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
– plata in numerar/ramburs la livrare daca alegi livrarea prin curier rapid .
Inainte de expedierea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport;
Metode de livrare
Livrarea prin curierat rapid
Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre curier.
Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.
Serviciu | Destinatie | Plasare comanda | Livrare comanda |
Curier rapid | Bucuresti/tara | Luni – Vineri (comenzi plasate pana in ora 16:00) | ziua urmatoare (24h) |
Luni – Vineri (comenzi plasate dupa ora 16:00) | 1-2 zile (48h) | ||
Vineri, dupa ora 16.00 si weekend | Luni |
La fel ca si in cazul livrarilor prin curier termenul de livrare pentru aceste comenzi variaza intre 24-48 de ore pentru produsele cu stoc propriu.
Pe tot parcursul anului intervalul de livrare mentionat mai sus este in vigoare pentru produsele cu livrare din stocul propriu, exceptie facand perioadele cu un volum foarte mare de comenzi unde termenul de livrare va suferi modificari( ex: Campania Black Friday)
Produsele cu livrare din stocul furnizorilor cu care colaboram se expediaza intr-un interval mai mare.
Datele oferite mai sus sunt indicative, pentru o informare concreta avem rugamintea sa verificati intotdeauna cosul de cumparaturi (dupa ce ati selectat modalitatea prin care doriti sa se expedieze coletul).
Atentie! In perioada Black Friday, termenul de livrare al comenzilor poate fi decalat si mai indelungat fata de cel de 24-48 de ore, insa acesta desigur nu va depasi termenul legal de livrare, de pana la 30 zile de la data Confirmarii Comenzii.
Care sunt taxele de livrare?
Valorile afisate includ tva. Aceasta taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii, astfel incat pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.
Tarife curierat:
– 25 lei
In ce conditii pot returna produsele?
In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila smartequip.ro– colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu www.smartequip.ro).
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu SMART TECHEQUIP S.R.L). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
Pentru alte detalii sunati la 0738681087